11 May 2010

mothers' day


I presented my mum this umbrella,

マミオンへの母の日のプレゼント第一弾はコレ
本当はわたしが欲しい、、










Then I wrote the letter for her,
"please be beautiful forever,,,,,"


手紙に”永遠に美しく、、、”
と書いていて急に思い出したこの映画↓↓


Suddenly I just remember this movie......
I'd seen this when I was 7 years old,
but it was really horrible movie,,,


たしか7歳くらいに見て
それはそれは恐怖に感じました笑









次はこんな自動でバストアップしたりヒップアップする服を
フセインチャラヤンにぜひ、、笑


However, the smilingbroadly of the scene of this bust improvement hip improvement is a collection of Hussein Chalayan for a moment...
I would like him to make it next time by all means!!





3 comments:

  1. チャラやん!!
    まったく同じことを思ってたら、文末に!!w

    ReplyDelete
  2. わたしはこの映画小さい頃から大好きだったわ!
    ぽっこり・・になるくらいならお腹に穴があく方が良い!

    ReplyDelete
  3. あちゃ>

    やはりわたしたちの思考回路はいっしょ・・・w


    NYLON>

    あ、好きな子供だったっぽそうだねw
    これ、女優もよく出演オッケーしたなと思う。

    ReplyDelete