03 May 2010

Deadman;


昨日はDEADMAN というブランドの展示会にお邪魔させて頂きました。











デザイナーは高橋誠太郎さん。
彼自身がひとつひとつ、
CONVERSE,VANSといったスニーカーにスタッズを施しています。

このスタッズ、きちんと内側に響かないように
ひとつひとつ手作業でつけられているんです。
そして何より驚いたのはこの靴を、彼はいままで一人で3000足も製作
してきたということ・・・!
でも、なによりご本人がいちばん楽しそうなのがいいです。
ひとりで自作自演製作をしているわたしも、
頑張らなければと刺激をいただきました。
ひとりでどれだけの世界観を魅せることができるか。
頑張ります。
どうもありがとうございました。



終了時刻ぎりぎりで全てを映しきれなかったのですが、
さまざまな靴バリエーションの他にもドイツのブランドとコラボした定期入れや小物なども展開されています。

小物、お洋服はブランドKAMOとのコラボレーションだそうです。


この空間でわたしはslip knotのコピーバンドをやっていた
兄のことを思い起こしました。(Rock だけど笑)元気かな。



Today I'd been to exhibition of shoes brand, DEADMAN.
The designer is Seitaro Takahashi.
He put so many studs on sneaker like converse,VANS etc, by own himself.
Those are really cool,and many boys gonna be get!!
I also surprised he'd been 3000 those shoes.
It seemed really hard work,but he looks have big fun for make these shoes.
He is enjoying for making,
It's most important thing,I think.


I who was doing production of making and playing
by oneself did not work hard alone and either I got stimulation. How much outlook on the world can do charm alone? It works hard. Thank you. Though everything was not able to be projected in the very limit at the finish time
collaborated brand of Germany and commutation-ticket holder
and small articles, etc. are progressed besides a variety of shoes variations. Small articles and the dress seem to be collaborations with brand KAMO.

I recalled my elder brother who had been doing the copy band of slip knot by this space.



2 comments:

  1. Thank you!
    yeah,it's really cool*
    these hand mades are so awesome@@

    ReplyDelete