06 January 2011

new year card and letter set;

2010>>2011
のクリスマス&良いお年を!のグリーティングカードです。
念願だった、オールカラーシールを作れて嬉しい@w@♪
ハガキにはめ込んでマスキングテープで止めてあります。
ハガキにはお気に入りの生地をスキャニングしてプリントしました。
こちらの生地はいつもたいへんお世話になっている、
吉祥寺COTTON FIELDのものです。

It's my greeting card 2010>>2011
merry christmas and have a nice new year!
I'm really happy and satisfied with I could made all-color stamp seal♡
I scanned and printed fabrics' pattern on post card,
had got this fabric in COTTON FIELD in Kichijoji.


そして、
調子にのったわたしはレターセットも作ってみました☆
便せんは、EPSONのスーパーファイン紙に生地をプリントアウト。
二枚重ねにして中心をゴールドのステッチで止めました。
封筒は購入したものです。
半透明なので中の便せんの柄が垣間みれて嬉しい☆
お手紙を書くのが今からたのしみです。


I made letter set also!
Printed fabrics' pattern on super fine paper,
and stitched center by golden strings.
Envelope was bought.
I really love this yellow diagonal stripes.
I can't wait write a letter to someone!!





次回はみなさんにいただいた素敵な年賀状を紹介します☆
写真は年末にうきうきしているわたし。


I'll show you my friends' new year card next time!!
see ya♡



1 comment:

  1. とても魅力的な記事でした!!
    また遊びに来ます!!
    ありがとうございます。。

    ReplyDelete