31 May 2011

My friends' wedding!



Long time to no see!
Sorry.......!!! and thank you for visiting my blog.
Lase week I'd been to my friends' wedding***
I was really enjoyed soooo much
with my handmade DOROTHY VACANCE dress,and Hats!!!!
Hats is made by hard straw mesh.
It can be make some shape easily!

Love sweeeeet fruits****
more than photo??!!

ご無沙汰しております。
みなさまお変わりないですか?
わたしは先日、友人の結婚式にご招待頂き、
久し振りにゆっくりとした日曜日を
友人たちとともに 過ごさせて頂きました☆
ドレスとお帽子はmade in DOROTHY VACANCEです♡
お帽子は、固めの麻メッシュで製作しました。

See!
There are same flowers as my dress' pattern in the garden!!!
What pretty flowers,they are!!!

素敵な会場で、まどろみの午後を堪能させていただきました。
本当にどうもありがとうございました。










Congratulations Emi!!!
And thank you sooooo much***



No comments:

Post a Comment