18 October 2010

White Remakeover shirts dress;


I made white remakeover shirts dress for Y;



Yさんにオーダーいただいていた
白のリメイクオーバーシャツをお作り致しました。
こちらのシャツは肌触りの良い滑らかな光沢を孕む生地。
また違ったドレープの風合いを生み出します。


This shirts is really smooth and having beautiful gloss,
those making exquisite drapes.




Topping; golden△embroidery on button holes,
and furbish embroidery on pocket.

トッピングで、
ボタンホール部分に△のゴールド刺繍と、
ポケットにファービー語の刺繍。


"wee-tee kah way-loh"
It means "Sing me to sleep".

”私が眠るまで唄って”



This is birthday present for her***
chiffon ribbon corsage with bejou.
This is ordered by her best friend N,
as her birthday present.
I used fabric that Y's favorite one,
she'd said to me she like this when came to my atelier before.

I was really happy they like this.


こちらはYさんの親友のNさんから
Yさんのお誕生日プレゼントに、とオーダーいただいて
お作りしたシフォンのリボンコサージュ。
中心部分に細かなスワロフスキーをあしらいました。

この生地はYさんが以前アトリエにいらした時に
生地の積み重ねてある棚をご覧になって
”かわいい生地ね”とお褒め頂いた生地。
それを用いてのコサージュ☆

もしこの生地違いがおこっていたらどうしようと
思っていたのですが笑、
どうやら大丈夫だったみたい♪
YさんにもNさんにも
喜んでいただけてよかったです。




どうもありがとうございました。
これからもお仕事頑張って下さい**


Thank you so much,Y,and N.
and good luck for everythingxxx





No comments:

Post a Comment